Кар’єра на
АПГ «ПАН КУРЧАК»

Конкурентно-спроможний рівень заробітної плати, соціальний пакет, можливість кар’єрного росту, стабільність та надійність.

Вакансії

СТАНОМ НА 22.06.2017 РОКУ

 

Потреба в персоналі на підприємствах АПГ «Пан Курчак» на 2015-2016 роки із врахуванням стратегічного плану розвитку підприємств.

Чекаємо на ваше резюме
 
(0332) 78-82-16
 
(067) 333-73-93

Метод відбору кандидатів: співбесіда, анкетування, тестування.

    Головний технолог

    • вища освіта (технологія зберігання, консервування і переробки м’яса );
    • ДР на аналогічній посаді або технологом від 5-ти років (переробка продуктів тваринництва);
    • вільне володіння ПК.
    Обов’язки
    • організація та контроль за дотриманням технології в процесі переробки м’яса птиці;
    • складання планів упровадження нової техніки та технології виробництва, підвищення ефективності виробництва;
    • розробка технологічної документації; розгляд та затвердження змін в технічні документації у зв’язку з коригуванням технологічних процесів;
    • контроль за виконанням перспективних та річних планів.
    Умови
    • Офіційне працевлаштування;
    • соц.пакет, премія.

    Головний технолог

    • вища освіта (технологія комбікормового виробництва, ветеринарія, зоотехніка);
    • досвід роботи головним технологом на комбікормовому виробництві не менше 5 років;
    • комп’ютерна грамотність, комунікабельність.
    Обов’язки
    • організація та планування технологічного процесу виробництва кормів;
    • контроль роботи працівників виробничого відділу;
    • розробка рецептур та технологічних карт;
    • оптимізація та розробка раціонів харчування для с/г тварин.
    Умови
    • офіційне працевлаштування;
    • соціальний пакет;
    • гідний рівень заробітної плати;
    • виплата мотиваційних винагород за результатами роботи.

    Програміст 1С.8

    • знання бухгалтерського обліку та розуміння особливостей бізнес процесів на виробничому підприємстві;
    • бажання розвиватись та професійно вдосконалюватись у роботі з базами даних 1С 8
    Обов’язки
    • підтримка та контроль функціонування системи 1С8.х;
    • програмування прикладних рішень;
    • впровадження типових рішень;
    • створення та модифікація існуючих документів, звітів, обробок бухгалтерського, оеративного, і управлінського обліку;
    • консультації та навчання персоналу компанії роботі з існуючимифункціоналом облікової системи;
    • робота з конфігурацією «управління виробничим підприємством.
    Умови
    • Офіційне працевлаштування, соц.пакет;
    • територіальне місце роботи – м.Нововолинськ

    Головний зоотехнік

    • Вища освіта (зоотехнія);
    • ДР на аналогічній посаді від 5-ти років (птахівництво)
    • Вільне володіння ПК
    Обов’язки
    • організація та контроль за дотриманням технології при вирощуванні курчат;
    • організація технологічних процесів, годівлі;
    • забезпечення розроблення та впровадження зоотехнічних та організаційно-економічних заходів;
    • складання графіків доставки кормів та контроль за якістю;
    • контроль дотримання працівниками тваринництва виробничої та трудової дисципліни, правил та норм охорони праці, виробничої санітарії та протипожежного захисту
    Умови
    • офіційне працевлаштування, забезпечення житлом немісцевих
    • ЗП — за домовленістю

    Головний бухгалтер

    • освіта профільна вища по спеціальності облік та аудит,
    • досвід роботи на посаді головного бухгалтера не менше 3-х років у сфері виробництва, сільського господарства;
    • впевнений користувач ПК,знання 1С8, MS Office;
    • відмінні знання стандартів бухгалтерського обліку і податкового законодавства; знання останніх змін в податковому законодавстві України;
    • вміння швидко адаптуватись до змін в законодавстві;
    • стресостійкість.
    Обов’язки
    • контроль за веденням управлінського, бухгалтерського та податкового обліку;
    • облік основних засобів; складання бюджету.
    • взаємодія з контролюючими органами;
    • бухгалтерська, податкова та статистична звітність;
    • моніторинг нововведень в податковій системі;
    • планування обліку банківських та касових операцій;
    • організація та контроль роботи відділу.
    Умови
    • Умови:
    • Офіційне працевлаштування;
    • соц.пакет, премія;
    • зарплата за домовленістю (висока);
    • територіальне місце роботи – м.Луцьк

    Головний агроном

    • Вища освіта (агрономія) ДР роботи на аналогічній посаді від 2-х років, наявність водійського посвідчення;
    • вільне володіння ПК, організованість, відповідальність;
    Обов’язки
    • Планування заходів та проведення робіт із обробітку грунтів, посівних робіт, збору урожаю
    • Розробка технологічних карт;
    • Розрахунок в потребі добрив, ЗЗР;
    • Контроль за якістю і своєчасністю проведення с/г робіт
    Умови
    • Офіційне працевлаштування;
    • соц.пакет, премія;
    • зарплата за домовленістю;

    Менеджер з продажу мінеральних добрив та ЗЗР

    • вища освіта (аграрна,агрохімічна), ДР роботи від 2-х років,
    • вільне володіння ПК, стресостійкість, системність, робота на результат
    Обов’язки
    • Організація збуту мінеральних добрив та ЗЗР;
    • Робота з клієнтами, здійснення продаж, укладання договорів;
    • Контроль документообігу купівлі-продажу.
    Умови
    • Офіційне працевлаштування;
    • соц.пакет, премія;
    • зарплата за домовленістю;

    МЕНЕДЖЕР ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

    • Вища освіта , ДР на аналогічній посаді від 3-х років;
    • Вільне володіння ПК . вільне володіння іноземними мовами (англійська обов’язково)
    • Знання специфіки зовнішньоекономічних договорів, митного законодавства;
    Обов’язки
    • Комплексне вивчення та аналіз зовнішніх ринків для подальшого співвідношення попиту та пропозиції, прогноз попиту продукції підприємства;
    • Участь у розробці стратегічних цілей зовнішньоекономічної діяльності підприємства;
    • Проведення аналізу і розрахунку економічних показників зовнішньоекономічної діяльності підприємства;
    • Пошук потенційних ринків збуту готової продукції;
    • Налагодження експортно-імпортних операцій.
    Умови
    • Офіційне працевлаштування;
    • Соц.пакет, премія;
    • Зарплата за домовленістю ;
    • Територіальне місце роботи – м.Луцьк

    начальник відділу якості

    • Освіта вища, досвід роботи на аналогічних посадах не менше 3-х років у сфері виробництва, ветеринарії;
    • Впевнений користувач ПК,
    Обов’язки
    • Організація впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів HACCP в виробничих підрозділах товариства
    • Робота о сертифікації продукції, послуг, виробництва або системи якості;
    • Контроль за строками дії сертифікатів;
    • Організація навчання групи HACCP;
    Умови
    • Офіційне працевлаштування;
    • соц.пакет, премія;
    • зарплата за домовленістю ;
    • територіальне місце роботи – м.Нововолинськ

    Менеджер з постачання та збуту зернових та олійних культур

    • Освіта вища, знання ПК, ДР на аналогічних посадах не менше 3-5 років. Як перевага - знання іноземної мови (англійська, польська)
    • Відповідальність, комунікативність, стресостійкість.
    Обов’язки
    • Збут сировини та готової продукції;
    • Пошук та постачання сировини, необхідної для виробництва продукції.
    Умови
    • Офіційне працевлаштування;
    • Соц. пакет, премія;
    • Територіальне місце роботи – м. Луцьк

    Начальник комерційного відділу

    • Освіта вища, знання ПК, ДР на аналогічних посадах не менше 5и років Обов’язково знання іноземної мови(англійська, польська)
    • Вміння приймати рішення, організаторські та лідерські здібності, комунікативні навики, відповідальність, наполегливість, стресостійкість.
    Обов’язки
    • Організація збуту продукції(сировини,товарів);
    • Дотримання планів продажу;
    • Контроль за роботою відділу.
    Умови
    • Офіційне працевлаштування;
    • соц. пакет, премія;
    • територіальне місце роботи – м. Луцьк

    Представник торговельний: м. Луцьк, м. Рівне, м. Тернопіль, м. Івано-Франківськ, м. Львів

    • Освіта (спеціальність) економіка, торгівля, ДР на посаді не менше 2-х років (реалізація харчових продуктів), знання ПК, наявність водійського посвідчення, наявність власного авто.
    • Планує продажі на день згідно плану аналізу, аналіз змін,що відбулися на території, перевірка запасів продукції з постійного асортименту ТТ, перевірка термінів придатності продукції, проведення корекції цілей та формування рекомендованих замовлень.
    • Зарплата - за домовленістю.

    ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З КОМЕРЦІЙНИХ ПИТАНЬ

    • Вища освіта (економіка, фінанси, маркетинг)
    • Досвід керівної та адміністративної роботи (не менше як 5 років)
    • Досвід роботи на виробничому сільськогосподарському підприємстві є конкурентною перевагою
    • Знання маркетингу, економіки підприємства та бюджетування
    • Знання правил міжнародних поставок та порядку оформлення документації
    • Досвід ведення переговорів, презентації, укладення договорів
    • Бажано володіння англійською мовою